Di Sebuah Majlis Anugerah Cemerlang...

Assalamualaikum..



Di sebuah majlis anugerah cemerlang di sebuah sekolah..

A : Weyh..susah betul nak jaga pandangan!
B : Kenape?? Ramai sangat yang handsome ke??
A : Seriously..tak de yang handsome pun. Yang dok tengok ni pun tak handsome tapi mate entah kenape asyik je nak pandang.. Hmm..

Betapa susahnya nak menjaga pandangan.. Bukan nak pandang sangat pun..tapi lebih kepada mata yang tak nak melepaskan pandangan tu..

Allahuakbar!! 

Tak rasa pun sebarang perasaan suka apatah lagi cinta.. Tapi mata masih tetap susah nak beralih dari apa yang dipandang..

"Perasaan suka adalah fitrah, manusia yang menjadikannya fitnah." 

Cepat lafazkan istighfar.. Astaghfirullah..

Ya Allah..jauhkan aku dari perasaan suka andai kata aku hanya tahu menjadikannya fitnah.. 



Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.