Bila Adik-Adikku Dah Besar...

Assalamualaikum..

Ni nak story pasal adik-adik MJ yang semuanya dah besar-besar belaka..

Err.. Adik MJ semua sekali ada lima orang..tapi tak terdaya la pulak nak cerita pasal kesemua sekali..

Tapi..MJ memang nak cite tentang dua orang adik MJ ni..

Dah besar sangat dah..dan..MJ pun sebenarnya dah lame sangat tak jumpe dyeorg..

Ni..Affiq Shamil..



Hensem ark?? Bagi MJ la..budak ni selekeh betul!!! Hehehe.. But..kadang-kadang..kalau dia sikat rambut..pakai elok-elok memanglah hensem..

Dan..alhamdulillah..dah jumpa dengan seseorang yang berkenan di hati.. Faizani namanya.. Dah berbulan kenal..baru nak bagitau kat MJ..


Alhamdulillah..parents pun semua cakap ok.. Tok pun ok.. Apapun..jangan lupa behave urself ye affiq.. Kak Mimi doakn korang kekal sampailah ke gerbang perkahwinan.. Then..terus mencari redha-Nya dalam kehidupan korang nanti..

Ni pulak adik MJ no 3.. Natasya Nureen..



Dulu..dia ni macam malu-malu sikit.. Sekarang..dah pandai bawak diri.. Lama dah tak jumpa dia.. Sangat-sangat lama kot.. Dah jarang spent time sekarang..

Anyway..jangan lupa Kak Mimi tau.. :)

To both of my sister and brother..Kak Mimi sayang korang dua.. :) Moga Allah rahmati korang dua.. Jangan lupa KAK MIMI tau.. :)

Posted in , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

5 Responses to Bila Adik-Adikku Dah Besar...

muhd farhan said...

brapa umur diorg??...haha

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

besar-besar dah adik MJ ya..:)

Mimi Jazman said...

muhd farhan ...
agak2??

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty ...
em.. lagi besar dr MJ kot.. hehehe..

muhd farhan said...

15 tahun???......

Mimi Jazman said...

muhd farhan ...
sorg tu 15.. sorg lg 14.. good guess..

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.