Mimipi Indah.. Jejaka Itu..Wujudkah Dia??

Assalamualaikum kepada semua hamba Allah yang sudi menjenguk di ruangan ini.. Jazakumullah MJ ucapkan..

Dah lewat malam,tapi MJ ada terlalu banyak cerita hendak dikongsikan jadi MJ tak jadi nak tidur lagi..

Perkara ini hanyalah selingan dalam sehari kita menghabiskan waktu dengan serius..

Semalam..MJ bermimpi sesuatu yang sangat indah..

Adakah jejaka itu benar-benar wujud??

Ada seorang lelaki telah meminang MJ. Umur lelaki tersebut 25 tahun dan seorang yang sudah berkerjaya. Memiliki sebuah rumah dan juga kereta sendiri. Yang bestnya..dia meminang MJ waktu umur MJ sekarang ni..16 tahun.

Mama dengan Baba pulak bagaikan terpukau dengan kebaikan lelaki tersebut jadi mereka pun bersetujulah untuk menikahkan MJ dengan lelaki tersebut.

Jadi..bayangkanlah..

Budak sekolah umur 16 tahun sudah bersuami.

Tak ke macam over?

Tapi..dah nama pun mimpi.

Setiap hari lelaki tersebut hantar MJ ke sekolah. MJ tak ingat wajah dia tapi yang MJ tahu,dia adalah seorang lelaki yang MJ kenal di dunia nyata ni. Kereta dia pun MJ tak ingat.

Tapi....MJ ingat..

He is a nice guy. Dia baik dan juga sangat-sangat baik bagi seorang budak perempuan macam MJ.

Tapi..mengarutlah kan mimpi tu.. Takkanlah ada jejaka kacak ala-ala prince charming yang kaya raya nak datang masuk meminang MJ yang tak ada langsung ciri-ciri Cinderella yang cun melecun tu.

Hehehe..

So..itu sahajalah perkongsian MJ di hari yang sudah larut malam ini..

:) Selamat malam semua.. Sambil-sambil tu,tataplah gambar di bawah ni....

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

10 Responses to Mimipi Indah.. Jejaka Itu..Wujudkah Dia??

h4ni3 said...

hahaha
mana tau, mimpi nanti jadi nyata ;)

Qani'ah said...

dah ada aura nak menikah dah ni. hehe
takpa2, lagi awal lagi bagus. :D

Mimi Jazman said...

aqilah.. xde de.. hehehe.. kawin?? jauh lg kot.. masih ada bnyk lg yg nk dicari ni..

drhanie..doa2kn la sy ditemukn dgn lelaki yg soleh.. hehehe.. :)

::tHe sHaDoW:: said...

insyaallah jodoh cik MJ seorang yg baik ;)

e-class:
cik anon

Mimi Jazman said...

the shadow..jazakillah.. amin.. :)

::tHe sHaDoW:: said...

hahahaha still nak gna CIK ANON tuh :)

..kHAuLaH aL-aZwar.. said...

erm..akq mang x mcm cinderella,tp akq ader rupa..haha..syez.x tipu aw..=)

Mimi Jazman said...

mashitah..orite!! :)

nurin..haha!! u r so funny that i forget to laugh.. hm.. ur sister teach me this.. put the blame on her..

..kHAuLaH aL-aZwar.. said...

haha..qiilah memang..it okay..dun want t0 blame anyb0dy..dun like..haha

Mimi Jazman said...

..kHAuLaH aL-aZwar.. thats better.. :)

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.