Dajjal...

tadi..blogwalking di iGossip.. thanks to Rizal..hari ni MJ dah jumpa sesuatu yg MJ rasa sgt perlu utk diberitahu kepada org ramai..


lelaki ini namanya SAI BABA.. dikatakan di antara 30 DAJJAL yang bakal muncul sebelum kemunculan DAJJAL yang sebenarnya..

di sini ada info lebih..

diharap semua dapat memberi perhatian terhadap benda ni sebab kita masing2 tahu dunia sudah sampai ke zamannya yang terakhir..

moga2 kita terlindung dari fitnah DAJJAL LAKNATULLAH ini.. sama2la kita berdoa..

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

8 Responses to Dajjal...

.:rizaL:. said...

thanks mimi sbb dtg melawat. bgus article pasal sai baba. at least public tahu pasal2 bnda2 mcm ni

zaidrahman said...

hmmm. creepy. btw, amboi. the last post tu bukan main yer. hehe.

h4ni3 said...

penipu besar mamat ni
kalah ayah pin
semoga akidah kita sentiasa terpelihara.. aminn

Mimi Jazman said...

rizal..thnx jugak atas perkongsian link nya..

pak zaid..hehehe.. mimpi je la..

drhanie..amin.. :)

..kHAuLaH aL-aZwar.. said...

erm..syez sy x phm..so can u explain it f0r me...

Mimi Jazman said...

nurin.. nnt kita smbang kt skolah..

..kHAuLaH aL-aZwar.. said...

ok..tp sy lupe..skang h0liday..akq xplain kat sini je la ea..hehe..assif..klu mnyusahkan...

Mimi Jazman said...

..kHAuLaH aL-aZwar.. nnt akk terserempak dgn awk dkat fb chat akk gtau..

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.