Yang ke-301......



wa... hebat.. ini sudah pun mencapai entri yg ke 301..

nak cerita apa?? hm... isu semasa yang paling hampir dengan kita sekarang apa??

ahah!!! RAMADHAN.. ini adalah fenomena terbesar setiap tahun.

bagi kalian pula macam mana?? adakah RAMADHAN merupakan EVENT terbesar dalam hidup?

bagi MJ.....................................
sebelum ni,kehadiran RAMADHAN tidak begitu terasa sangat. betul.. tak tipu.. jujur ni.. sebelum ni,tak ada azam pun nak hadapai RAMADHAN..

tapi..entah kenapa,tahun ni,RAMADHAN terasa sangatlah dinantikan oleh MJ.. betul.. RAMADHAN kali ini terasa seperti berbeza dari yang sebelumnya.

jom buat AZAM untuk bulan RAMADHAN.. tak perlu besar-besar. kecik pun dah cukup. takut nanti,kalau besar sangat,terMUNAFIK diri pulak.

tahun ni,MJ nak cuba khatam AL-QURAN walaupun sekali. selalunya RAMADHAN sebelum ni,MJ akan tertinggal 2 juzuk.. hm.. sikit je lagi tapi nafsu menjadi raja pulak.. hm...

so..

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK..

Posted in , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

3 Responses to Yang ke-301......

gadisBunga said...

waw. dah 301 sudah. keep it up.

selamat berpuasa dik.. :)

Mimi Jazman said...

GB..selamat berpuasa jugak utk awk..kakak GB sayang.. :)

budak baikk!~ said...

selamat berpuasa dik!~~

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.