Burning...

Pernah dengar lagu FIRE BURNING. MJ pernah dengar tapi sekarang dah lupa siapa penyanyinya. lirik-lirik dia,semuanya dah tak ingat.

hari ni,MJ tealh diburn. bukan dengan fire. tapi dengan SUNLIGHT tu ha. hehehe..

dekat ISLAH dulu,kami semua wajib masuk KRS dan hampir tiap-tiap minggu kami berpanas dan berkawad. MJ memang rindu betul nak berkawad dengan gang lama di ISLAH. memanglah kami ni tak bagus sangat dalam kawad tapi kami suka jugak berkawad ni. semangat jihad menyerap waktu-waktu ni la.

dan bila sampai di SHAMS...kebanyakan budak SHAMS tak biasa berpanas terik bawah matahari. tapi MJ lain... bila MJ berdiri ja bawah matahari di SHAMS ni,MJ rasa bersemangat. MJ rasa rindu terubat dekat ISLAH. biar panas tak apa,MJ lagi suka.

kenapa? ntahla.. panas matahari beri nikmat pada MJ sebab MJ ni jenis yang asyik sejuk aje.

dah lari tajuk cerita ni sebenarnya.

OK... hari ni,MJ berlatih untuk masuk pertandingan kawad kaki untuk hari sukan nanti. 15 Julai kot pertandingan tu. ala.. lawan dengan rumah sukan yang lain je.

hampir tiga jam kami berlatih. dan kami semua akhirnya berhenti bila,mak Nurin datang hantar makanan. Jazakillah Nurin sebab akhirnya,kami berhenti juga dari latihan yang memenatkan tu.

kaki memang dah rasa longlai semcam. mata ni rasa macam nak tutup je rapat-rapat. lagi best kalau dapat tidur kat bilik tapi.......kerja sekolah berlambak lagi nak disiapkan. jadi,maaflah.. tak ada rehat untuk hari ni.

tapi...rasa di hati jadi lain. terasa semangat dan rajin semacam.

"Untuk menjadi rajin,kita hendaklah laksanakan aktivit yang rajin."

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

2 Responses to Burning...

Anonymous said...

owh kira oke lah sekolah MJ nieyh.. pda sekolah cik anon... langsung tiada semangat untuk kawad

Mimi Jazman said...

cik anon..kami pun jenuh paksa..

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.