Kata Keju!!

Salam..

Terkejut dengan tajuk di atas? MJ pun. Hehehe...

Semalam,ada penggambaran untuk majalah sekolah. Jadi,pukul 1130 macam tu,kami sekelas pun turunlah ke dewan sebab katanya lokasi penggambaran dekat situ.

sewaktu nak ambik gambar tu,ada la terjadi sebuah kejadian yang agak lucu.

Ada seorang budak laki ni,namanya Uzaid. Seorang budak yang agak nakal tapi bukanlah jahat pun. Kuat mengusik je lebih.

Waktu nak ambil gambar tu,tau dia cakap apa?

"kata keju!!!"

semua orang tergelak. Termasuklah MJ sendiri. Jadi,MJ tak tau la macam mana bentuk gambar kelas kami nanti. Hehehe..

Oh ya! 'kata keju' tu maksudnya 'say cheese'.

Kreatif betul Uzaid kan? MJ pun rasa cam nak tergelak je kalau diimbas balik kejadian semalam.

Published with Blogger-droid v1.7.1

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

2 Responses to Kata Keju!!

KUREKURE COMEL said...

blh pulak....hahaha....mesti happening kan pic tu nnti...jgn lupe tunjuk tau....nk nengok jgk ek mimi....hehehe...

Mimi Jazman said...

kurekure comel..INSYAALLAH.. nnt sy letak kt sini.. :)

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.