I Tried..

hari ni,hari terakhir peperiksaan. selesai sahaja peperiksaan tersebut,MJ rasa sedikit lega memandangkan sudah tiga minggu MJ hidup dalam keadaan tak terurus disebabkan terlalu banyak benda yang MJ ketinggalan. Tiga minggu tidur lambat. 


Tapi,hari ini,mungkin hari yang paling meranapkan jiwa MJ di SHAMS. kenapa? 

Untuk ADD MATHS,MJ berusaha sekeras mungkin. MJ belajar lebih. MJ selalu tanya kawan-kawan. MJ cuba fahamkan semua yang Cikgu Zahila ajar. Sehari sebelum peperiksaan,MJ ke sekolah untuk belajar ADD MATHS dengan Nabihah. Dari pagi MJ bertapak dekat sekolah sampailah hujan lebat waktu asar baru MJ balik. MJ dah pergi kelas tuisyen ADD MATHS. MJ cuba sedaya upaya walaupun MJ rasa susah. 

Tapi...tadi tiba-tiba ada seorang kawan MJ cakap, "Kau jawab ADD MATHS main-main kan?"

MJ pun nampak,muka Cikgu Zahila macam nak tak seronok je tanda kertas ADD MATHS MJ. Balik rumah,MJ dah tak mampu nak cakap apa-apa. 

Sorry teacher. Sorry mama. Sorry baba. I tried,at least.. 

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

5 Responses to I Tried..

wida said...

doa byk..good luck k

budak baikk!~ said...

add math kena wat byk latihan...
tak paham tnye cikgu k!~
insyallah bleh !~~

ainaa khodori said...

haloo...
salam..
kcik nya dunia..
td, sja la mlawat blog nihh- http://cikblablabla.blogspot.com/
dh tuh...tgk blah sidebar blog tuh..
dala psl blog akak..
igt x lg???
kita 1 tiusyen???
aper cer skrg???
skula mna skrg??/
:)
hope 2 hear from you soon...:)

mimi jazman_MJ said...

wida..struggle kot lepas ni.. INSYAALLAH..

budak baikk..x lrat tanya dh..

ainaa khodori?? aduh.. salah satu dari masalah saya adalah..saya cepat lupa.. anyway terima kasih sebab melawat.. :)

ainaa khodori said...

xpa2...
the pass is past...
ngehh..ngehh...

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.