Aku adalah manusia biasa punya lemah dan luluh di jiwa

Dan..
Pada kebanyakan masanya,aku sukar mengawal diri

Ada sesuatu yang benar-benar mengguris hati
Cuba dibuang perasaan itu jauh-jauh
Aku harus kuat tabah hadapi hari yang mendatangi

Ada rasa sebak dan sedih merajai hati tatkala laman ini ku lawati
Tiada sesiapa yang salah
Cuma hati yang belum begitu tenang

Biasalah,aku juga seorang remaja.. 

Teman-teman..doakan aku kuat tempuhi dugaanNYA. Moga Allah merahmati kalian. 

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

4 Responses to

shah said...

Apakah ribut ini yang melanda jiwa? Dari mana datangnya taufan yang begitu sengsara?
Adakah rindu ini rahsia atau dongengan?
Atau rasa ini hanyalah babak dalam sebuah kisah keakraban dua jiwa?

Benar ini yang dimaksudkan rahmah dari Tuhan.

mimi jazman_MJ said...

tekanan dan kesepian jadikan hati ini lemah kaku..
ini bukanlah rahsia atau dogengan..
ini hakikat jihadku yang perit..yang kulalui sendiri..

ya.. ini rahmat DIA untukku..

cik aiskrimmj said...

sabarkan hati...ye mimi..Allah syg kamu...sbb itu Dia uji kamu..kamu..remaja...usia msih pjg...=)..lakukan sebaik...mngkin,,,diusia bgini..

mimi jazman_MJ said...

cik aiskrim..INSYAALLAH..

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.