Hari Anugerah..




hari tu MJ cakap nak letak gambar kan?? Ha.. Ni dia gambar tu.. Dua je.. Yang lain semuanya ambil gambar dengan kawan-kawan. Tak berani nak letak sebab takut mereka tak bagi keizinan. Kawan-kawan MJ ni semuanya lawa-lawa jadi MJ tak berani nak letak gambar mereka dekat sini. :)

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

10 Responses to Hari Anugerah..

h4ni3 said...

bestnyaa..

time saya... waktu amik degree baru merasa pakai jubah camtu ;)

mimi jazman_MJ said...

h4ni3...tp..sy tetap nak merasa degree.. hehehe.. boleh pakai jubah ni ulang-ulang kali.. hehehe.. :)

wida said...

skrg sekolah pon buat graduation cam u yer..best lah korang:)

mimi jazman_MJ said...

wida.. hehehe.. mestilah.. tapi.. timbul satu semangat lain.. saya mesti pakai baju ni banyak2 kali.. hehehe..

KUREKURE COMEL said...

tahniah MJ....comel la MJ..hehehe...

mimi jazman_MJ said...

Mina..comel ke?? Hehehe.. Time kasih..

fatinmmj said...

tahniah MJ, belajar rajin tau..blajar..fokus..pada pelajran tau..nnti boleh cpai..kjayaan yg besaaarrr lgi..=)

mimi jazman_MJ said...

Fatinmmj..terima kasih.. :) nanti..sy dpt laptop..sy bce blog awk plak ek.. :)

Anonymous said...

tahniah buat MJ ..... MJ x pernah berubah sehingga sekarang ! teruskan usaha itu ! =)

Mimi Jazman said...

anonymous..macam menyindir pun ade.. heee...

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.