Bruno Mars

Kebanyakan lagu dia memang sedap. Bukan sedap dimakan ye. Sedap didengar. Sape ade tengok persembahan nabil dalam maharaja lawak minggu ke3 hari tu. Dia tukar lagu grenade tu. Hehehe.. Memang best. Ala.. MJ pun tengok dekat youtube je. Tryla tengok. Dah tengok nanti gtau MJ pendapat kalian ye.


Sorila. Tibe2 je mood menulis ikut skema kementerian tak de. :)


Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

9 Responses to Bruno Mars

gadisBunga said...

nabil mmg hebat. sampaikan sekarang ni asal dgr lagu grenade je terus teringat nabil. huhu~

mimi jazman_MJ said...

GB..best kan?? nabil ni orangnya sangat kreatif.. huh.. kalau personaliti hebat ni..memang boleh maju.. :)

wahida said...

nabil mg best...setiap minggu dia dlm Maharaja Lawak tu tak menghampakan...salute abes kat dia...

salam dear, thanks drop by my blog... awat tak follow sekali..tak pe, biar saya yg follow dulu...saya tunggu tau!!

nice blog!!

mzhany said...

hallu mimi...

mimi jazman_MJ said...

wahida..MJ memang nak follow tapi ada masalahla..

mzhany..hallu.. :)

wida said...

nabil best kan..
x sangka dia ubah lagu granade tu jd cam versi dia pulak:)

mimi jazman_MJ said...

wida..kiteorg pun sampai rekod lagu tu.. hehehe.. :)

KUREKURE COMEL said...

muka dia mcm org melayu kan..hihihi..
blh tahan jgk suaranya...

mimi jazman_MJ said...

Mina..suare dye mmg sdap la.. Hehehe.. :)

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.