Baru Balik...

sudah lama MJ tak menulis di sini. ramai kawan-kawan tanya,kenapa tak ada cerita baru. em... memanglah tak ada. hari rabu hari tu,MJ balik Kedah sebab nak ambil  anugerah  kecemerlangan. :) 

maaflah. tak boleh  letak gambar lagi  sebab pakai komputer. kena tungggu laptop kalau  nak letak gambar.

tau  tak?  MJ pakai  jubah 'graduate' tu masa  hari  penganugerahan tu.  hehehe.. nanti  MJ   letak gambar kt sini. rasa teruja la pulak. hehehe.. huh.. bukan senang  nak dapat pakai  jubah  tu.    :)

esok   MJ tak   ada di   sekolah    sebab perlu menghadiri persidangan  debat  bahasa  ingggeris  di  sebuah  sekolah  cina.  hm...  pergi   tengok  je  bukannya  pergi lawan  pun. hehehe.. kawan-kawan lain  je yang lawan.

apa-apa pun,doakanlah  ALIF IMRAN,  ZUFAHMI, HAZIRAH  berjaya esok. merekalah  yang  perlu berdebat  esok.  :) 

sudah tiga  hari  MJ tak  masuk kelas.  esok,genap empat hari MJ  tak ada di kelas. hehhehhe.. lepas   ni,habislah  sebab kena   kejar  semua  pelajaran   yang  dah lepas. :)

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

4 Responses to Baru Balik...

gadisBunga said...

balik kedah? sekolah mana dulu? :)

mimi jazman_MJ said...

Gadisbunga...Kedah? Masih sama. Baru empat bulan tinggal,jadi tak begitu banyak perubahan. Dulu sekolah menengah al-islah.

h4ni3 said...

tahniah MJ!
:)

mimi jazman_MJ said...

drhanie....terima kasih! :)

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.