Ping Pong

Wa.. Dah berapa lama mimi jazman tak buat catatan baru?? Hehehe.. Lama kan??
Maaflah. Sejak kebelakangan ni,asyik sibuk aje memanjang. Sampaikan penat sangat untuk buat catatan baru. Kalau tidur,mesti tertidur masa tengah ulangkaji. Almaklumlah..otak letih sangat.
Semalam,mimi jazman buat benda pelik yang baru. Memang terasa bahagia dan syok bila dapat buat benda tu. Hehehe..
Orang ni main ping pong semalam. Semalam,kat sekolah ada sukan dan permainan. Orang ni main ping pong.
Sebenarnya,orang ni tak reti pun main ping pong. Tu la kali kedua orang ni main ping pong.
Yang bagusnya,orang ni menang semalam walhal itu adalah kali kedua orang ni main. Bagus kan?? Alhamdulillah..
Akak senior tu pun puji. Dia kata,nanti dia ajar lagi. Yeay!
Dulu,orang ni main badminton,sekarang orang ni nak cuba ping pong pulak. Manalah tahu kalau-kalau ada peluang nak muncul sebagai pemain ping pong sekolah ke.. Hehehe..
Kalian doakan orang ni berjaya ya!! Moga Allah membalas segalanya.

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

2 Responses to Ping Pong

h4ni3 said...

last main ping pong masa zaman sekolah jugak.. hehehe.. dah lama tuuuu.. dulu siap pakai naju kurung masa main ping pong :D

MJ said...

drhanie..walaupun kite x pky bju kurung.. kite pky kain waktu main tu.. malas nak tukar seluar bagai.. hehehe..

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.