Orang Ni Juga Punya Perasaan...

Cuba untuk tetap bertahan bersabar dengan sikapnya yang kurang ajar. Cuba untuk tidak menyakitinya walaupun setiap kali kita berbicara dengannya,dia hanya buat 'bodoh' dan membuka lagu sekuatnya sedangkan kita sedang bercakap dengannya.

Geram...marah...sebal...sakit hati...terasa... Semua campur aduk sekali.

Letih...

Orang ni pun ada perasaan. Orang ni cuba cakap elok-elok dengan dia,mintak dia fikirkan jugak perasaan orang lain,dia sebaliknya buat tak tahu dan pasang lagu.

Mimi jazman juga punya perasaan. Ini bukan kali pertama orang ni nasihatkan dia. Dah banyak kali dah tapi tetap sama.

Orang ni dah letih. Kadang-kadang terfikir jugak,apa kata buat tak tau je kat dia tu?? Buat macam dia tak wujud dan tak payah fikirkan perasaan dia. Kalau dia tak peduli perasaan kita,kita pun boleh je tak nak pedulikan perasaan dia. Hm...

Tapi..patut ke?? Hati terluka ni.

Moga ALLAH bersama orang ni dan moga ALLAH tenangkan jiwa yang tengah serabut ni.

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

4 Responses to Orang Ni Juga Punya Perasaan...

gadisBunga said...

sabar je....itu namanya ujian jugak tu... :)

cemomoi said...

jauh ati tul ni, semua n3 sedih jeee

cemomoi said...

jauh ati tul ni, semua n3 sedih jeee

MJ said...

GB..em.. sabar je la.. moga ALLAH memberi ketenangan..

cemomoi..huh.. hidup mcm tu la..

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.