Kenangan dengan Cikgu Matematik...

kisah semalam...

semalam,cikgu matematik tu masuk kelas kami. semalam kan hari jumaat jadi waktu rehat dia awal sikit. kebetulan pulak kelas matematik sebelum rehat.

punyalah cikgu matematik tu khusyuk mengajar sampaikan tak sedar bahawa telah masuk waktu rehat. malangnya,tak ada sesiapa pun yang berani nak bagitau dia yang masanya telah tamat. selesai mengajar,dia menyuruh kami keluar rehat sedangkan waktu itu,masa rehat sudah pun tamat.

cikgu matematik kami itu bertanya kepada kami mengapa tiada seorang pun dari kami yang memberitahunya tentang perkara tersebut.

bagi orang ni,tentu sahaja kerana takut dia akan marah. hehehe..

kemudian,kelas kami bersambung sahaja dengan kelas yang berikutnya iaitu kelas bahasa inggeris. setelah beberapa ketika cikgu BI masuk,dua orang rakan sekelas orang ni masuk dengan membawa air kotak yang sememangnya cukup buat kami sekelas.

apabila disoal oleh cikgu BI untuk apa air kotak itu,dua orang rakan sekelas orang ni tadi,memberitahu bahawa ianya pemberian cikgu matematik kami buat kami sekelas. yeay!!! cip cip horray!! hehehe..

kenangan yang indah bukan?? walaupun cikgu matematik tu garang sangat tapi dia masih sangat baik hati untuk belanja kami sekelas air kotak tu. hehehe..

terima kasih cikgu!! semoga ALLAH merahmatinya.. :)

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

7 Responses to Kenangan dengan Cikgu Matematik...

h4ni3 said...

may be cikgu tu rasa guilty n takut korang kelaparan

bagus la cikgu yg macam tu.. ada sesetengah yg takde perasaan, tentu dia buat dunno jer

MJ said...

drhanie..em betul tu.. ade setgh cikgu tu langsung tak kisah kn?? hehehe.. sy syg cikgu matematik sy..!

gadisBunga said...

cikgu tu thoughtful. gb suke. :D

bella:) said...

cikgu math kami lawa! hehe

MJ said...

gadisbunga...em.. kite pun suke..

bella..setuju!! hehehe..

bella:) said...

hehehe.. cikgu add math terbaik lahh

MJ said...

Bella...asal x pg skolah? Hehehe

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.