Ya.. Tak lama pun pergi. Hehehe..

Terima kasih kepada drhanie dan gadisbunga yang setia menanti. Sebenarnya,orang ni tengah ada ujian kat sekolah sebab tu la jadi sibuk sikit. Tak sempat nak blogwalking macam selalu. Laptop pun ma dah sorokkan sebab nak kami adik beradik tumpu perhatian pada pembelajaran. Huhuhu.. Nanti waktu cuti sekolah baru dapat balik laptop tu.

Jadi,nanti je la orang ni blogwalking blog kalian..ok??

Ada sesiapa nak tolong orang ni belajar add maths?? Susah benar. Dahlah cikgu dia garang. Hehehe.. Nama pun cikgu kan?? Mestilah garang. Dia nak pelajar dia berjaya.

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

5 Responses to

gadisBunga said...

bagus tindakan mak kamu. kirim salam kat dia dan ucapkan tahniah ok. :)

humaira' said...

mai cni ana ajarkn =)

MJ said...

Gadisbunga..hehehe.. INSYAALLAH..

humaira'..amboi.. Cakap mcm dekat je..

humaira' said...

yup,dekat sangat...dekat di <3

MJ said...

humaira'..kalau macam tu..mengajar dalam hati je la.. hehehe..

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.