Tiada Mood??

mimi jazman tak ada mood?? hahaha.. macam lawak je.. ade ke macam tu?? er.. sebenarnya memang pun.. entahlah.. tak tau nak tulis apa walaupun banyak benda berlaku.. hari tu,orang ni cakap nak ke SMKDSA kan?? ya.. itu sekolah adik.. tapi,tiba-tiba dapat pulak surat tawaran ke SHAMS balik.. so semalam,orang ni dah pergi ke SHAMS dan lepas cuti raya cina terus boleh sekolah.. well.......setelah sebulan bercuti baru boleh pergi sekolah.. huh.. orang lain dah belajar sampai ke dunia mana,orang ni belum start lagi.. takutlah pulak nak pergi sekolah nanti.. takut ketinggalan.. dah lah budak-budak sekolah SHAMS tu pandai-pandai belaka.. huhuhu..

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.