Tentang Baba...

Hari ni,kami sekeluarga dengar cerita pasal baba dari tok aja dan tok ani.

Baba.. Memang kelakar. Kalau orang tak belikan apa yang dia nak,mesti dia akan merajuk. Baba takkan menangis tapi dia akan buat perangai. Hehehe.. Ok.. Sekarang,baru orang ni tau kenapa adik selalu buat perangai kalau tak dapat apa yang dia nak. Hehehe..

Kata tok ani,muka baba dulu macam anak jepun. Mata baba tak besar dan tak adalah kecik sangat. Putih pulak tu. Sampai sekarang pun macam tu. Masa baba pergi temuduga kerja dulu,orang cakap 'hai' kat baba sebab ingat dia tu cina. Hehehe..

Untuk pengetahuan kalian,bagi orang ni,baba macam baim wong. Mata lebih kurang cuma baba gelap sikit. Perangai lebih kurang je. Hehehe.. Puji ayah sendiri!

Macam mana pun,orang ni bangga ada baba sebab dialah pendidik terhebat pernah orang ni jumpa.

May ALLAH bless him.

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

4 Responses to Tentang Baba...

gadisBunga said...

uish...hemsem baba MJ ni...hihihi~

mesti MJ pun cun gak ni.... :D

gadisBunga said...

eh kejap, ni layout yg lagi lagi baru ke?

h4ni3 said...

mcm baim wong???
wahh.. hensem tuh :)

MJ said...

GB..cun ape nye?? hehehe.. baba memang hensemla.. mama memang cun la.. orang ni bese ja.. (syukur dgn apa yg ada.. hehehe..)

yup..ni layout baru.. hehehe.. MJ ni ntah ape2 kn?? hehehe..

drhanie..mama minat giler ngn baim wong.. hehehe..

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.