Makan Mahal...

semalam jugak,kami sekeluarga 'terhabiskan' duit untuk perkara yang tak perlu. contohnya,makan di A&W. memang mahal sangat harganya. memang tak boleh pergi makan dah lepas ni.

belah malamnya pulak,kami pergi makan kat sebuah kedai nasi ayam. memang besar sangat kedai tu tapi malangnya tak ada orang langsung. kami sekeluarga je. dan yang lagi pelik,restoran tu cuma ada satu menu makanan je. nasi ayam. lain semua tak ada. pelik kan???

kami sekeluarga pun pesanlah :


  • nasi ayam 3 pinggan
  • air karot susu 
  • milo ais
  • teh o ais
  • air epal 
  • nasi tambah 1 pinggan 
harganya............

rm25....! 

adakah itu harga biasa di seremban ni?? kalau dekat kedah makan macam tu,mungkin lebih kurang dalam rm20 je. 

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

4 Responses to Makan Mahal...

cik blablabla said...

mahalnya???meh makan kat melaka..murah jerr.haha

nasik aym dlm rm 12..air dalam rm 6.50 hinggit je kot.so total rm 18.50.haha

hamik u..math marii.haha

gadisBunga said...

hmm...agak berpatutan.

mungkin sebab makan kat kl ni lagi mahal kot.

MJ said...

cik blabla..murah?? kat kedah..nasi ayam rm4 je paling mahal..

MJ said...

gadisbunga...owh.. mcm tu ek?? hm.. okla.. follow je la..

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.