Our Weekend...

hehehe.. mentang-mentangla semalam cuti,kami pun pergilah shopping. baba pergi repair laptop. mama cari handbag dengan baju. adik dengan orang ni ambik gambar.. hehehe.. lepas shopping,terus pergi taman dekat jabatan kerajaan tu,kami piknik. hehehe.. orang tengok pelik je.. hehehe.. tak kisahlah.. janji kami enjoy.. yang tak berapa bestnya,elok je kami lepas makan,hujan turun.. huhuhu.. tak sempat nak ambik gambar.. taman tu cantik.. bersih pulak tu.. hm... tak pelah.. nanti je la kami ambik gambar lain kat situ..

 ni masa piknik tu.. tu mama and baba..

 ni masa kami nak cari handbag mama tu.. punyalah banyak tapi tak jumpa jugak.

 masa tengah tunggu mama,orang ni dengan adik kebosanan maka kami pun bergambarlah.. hehehe.. dalam mall pun boleh jadi..

 baba tengah tengok handbag-handbag lain untuk mama.. baba memang pandai kalau bab memilih barang-barang. tak kiralah barang apa pun.

 mama yang nak beli,baba yang lebih-lebih.. hehehe..

masa tunggu mama pergi bayar,baba dah lapar sangat so makanlah aiskrim McD tu dulu sebagai alas perut.. hehehe..

[+] menghabiskan masa dengan keluarga memang best. terasa lebih dekat dari biasa. moga ALLAH terus memelihara keluarga kami ini. AMIN....

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

6 Responses to Our Weekend...

ciK LyndaWawa igUana said...

abah pun makan aiskrim jugak?hehehe

HonEyBuNNy said...

Bestnya shopping...;-)

MJ said...

cik lnydawawa iguana...yup.. baba memang macam tu.. kdg2..mcm budak2..

honeybunny...mestilah.. lagi best sbb shopping ngan famili..

..kHAuLaH aL-aZwar.. said...

gmBr awk Dgn adeK uh sweet..erm..sy x der pon gmbr ngn qiila.haha..c0z dye x suke bgmbr..huhu

Mimi Jazman said...

..kHAuLaH aL-aZwar.. akak pun x suke tp adk akk pndy memakse.. :)

__pEncAri caHayA keiManan__ said...

haha.anyway..i l0ve that pic..haha

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.