Kesalahan...

orang ni rasa sangat menyesal sekarang ni. orang ni dah sakitkan hati seorang kawan. orang ni dah abaikan dia edangkan dia sangat sayang dekat orang ni. orang ni memang cepat lupa diri!! tak sedar diri!! rasa marah sangat-sangat kat diri sendiri. orang ni bersalah kat dia. orang ni dah sakitkan hati dia. dah mintak maaf dah,dia kata dia dah maafkan tapi dalam masa yang sama dia macam angin je kat orang ni. orang ni tak marah pun kat dia. sedang marah kat diri sendiri je. kecewa dengan sikap diri sendiri. dia tu baik sangat kat orang ni,orang ni pulak boleh buat perangai. semua ni hanyalah kerana kisah lama. semua kisah lama itu membentuk orang ni kini. sangat kecewa. dulu,orang ni asyik patah hati aje dengan kawan-kawan. sekarang,orang ni pulak yang asyik patahkan hati kawan-kawan. kejamnya mimi jazman!! sangat-sangat kecewa ni. kecewa dengan diri sendiri.

[+] ini sekadar luahan hati seorang budak kecik yang ada masalah biasa bagi seorang budak. bagi sesiapa yang menganggap orang ni tak matang,maaflah kerana telah menyakiti hati kalian. may ALLAH bless us..

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

2 Responses to Kesalahan...

humaira' said...

-silent-...mintak maaf:/

MJ said...

humaira'..bukan anti la..

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.