Kehendak Hati...

cuba untuk berubah bukanlah sesuatu yang mudah. sudah menjadi kebiasaan orang ni untuk memuaskan hati sendiri dengan membeli sesuatu yang orang ni inginkan. biasanya begitu. orang ni suka beli sesuatu menggunakan duit sendiri. ada kepuasan di situ. kalau tak berjaya dapatkan baju yang orang ni inginkan,orang ni tak pernah kisah sebab memang itulah hakikatnya. orang ni tak kisah sangat tentang baju. tapi kalau ia melibatkan sebuah novel,orang ni tak boleh mengelak dari merasa sedih.

macam tadi,orang ni teringin sekali nak beli novel twilight gerhana memandangkan twilight senjakala dan twilight cinta baru dah selesai dibaca. malangnya,novel tu mahal sangat jadi orang ni tak dapat nak beli. waktu ni lah,ada je suara-suara yang berbisik supaya bersedih hati sebab tak dapat beli novel tu. huh..! sabar je la.

dulu,semasa zaman kegemilangan novel bersiri harry potter,orang ni sanggup berlapar kat sekolah supaya dapat beli novel-novel tu. rasanya,pengalaman tu berulang. tapi,orang ni cuba untuk berubah. ianya sekadar sebuah novel yang boleh dibeli kemudian,tiada kepentingan tapi ada je perasaan-perasaan yang tak bagus dalam diri ni.

boleh tolong nasihat tak?? orang ni memang cepat betul bersedih hati.

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

4 Responses to Kehendak Hati...

ಠ_ಠ said...

haha, sabar jelaah :D n klu xleh sbr, gi jelah minx duit ckit ke kat parents xD lawak laa mimi nih :P

MJ said...

mintak duit kt parents..?? x biasela.. slalunya klau kat parents..org ni mintak hadiah je terus.. mintak duit x prnh..

knape lawak?? org ni mmg lmah bab tgk2 buku ni.. tergoda tau.. huh..! sabar je la..

h4ni3 said...

cakap jer kat parents
mesti diorg belikan
:D

MJ said...

drhanie..hehehe.. tak naklah..

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.