Air Mata...

yang bernama Mimi Jazman ni memang mudah mengalirkan air mata. bukan main-main. tengah-tengah bergurau pun tiba-tiba boleh menangis. selalunya lewat tengah malam sebab hati tak tahan sunyi. selalu macam tu. kadang-kadang,rasa macam nak marah diri sendiri sebab tak mampu nak tahan air mata. dulu,kononnya nak jadi heartless,malas dah nak nangis. tapi...tak mampu. setiap minggu paling kurang sekali,orang ni akan menitiskan air mata. mudah kan?? huh..

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

4 Responses to Air Mata...

ಠ_ಠ said...

mudah mengalir sbb kesal dgn dosa yg lalu takpelah mimi.. ;) moga ALLAH redha air mata nti jatuh ^^

h4ni3 said...

takpe.. nangis tu boleh bersihkan mata.. hehehe
sunyi ker? sambung la tulis cerita sakinah tu =)

gadisBunga said...

org yg mudah nangis ni hatinya lembut.. :D

MJ said...

ಠ_ಠ...terima kasih.. barakallah alaik..

drhanie..maaf.. bukan sekarang rasanya..

gabisbunga..kadang2 diri rasa malu sendiri..

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.