-Salam... Good Night...- "Princess"

tujuan kak tulis surat ni untuk bagitau pasal pertanyaan adik pasal pengambilan abang angkat tu. kat sini,kak bagitau seikhlas hati kak,kak tak kisah pun adik nak ambil dia. tugas kak angkat macam kak ni hanya menjaga seorang yang bergelar adik. adik ada hak untuk memilih sesiapa je dalam hidup adik. personal in your life. kak tak mau halang. yang terbaik buat adik,terbaik buat kak. abang dan kakak angkat memang lumrah dalam kehidupan seseorang di hostel la. ok. yang tu la kak kan bagitau. semoga perhubungan adik dengan abang angkat yang baru ni akan kekal ok.

kak malas nak bagitau sendiri because entahlah. biarlah melalui surat dah la. kak tak jealous atau risau dekat adik ok. ingat. dalam hidup adik akan menjelma seorang abang yang bernama ........ [potong]

[+]

hehehe.. biarlah nama tu dirahsiakan. pasal abang angkat tu orang ni anggap biasa sahaja. ianya kenangan lama yang akan kekal 'lama'. hehehe.. hidup sebagai 'budak kecik' memang banyak benda baru dan pelik. bila dah besar sikit,kita takkan faham kenapalah kita buat semua benda pelik tu. hehehe.. biasalah kan?? abang angkat tu kisah lama je tau! jangan ungkit dah!

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.