Esok...

hati jadi tidak tenang. kerisauan semakin memuncak walau tampak biasa sahaja. tambah pula,tiada apa yang mewarnai hari membuatkan orang ni tetap memikirkannya. kadang-kadang terasa tidak mahu mengetahuinya,biar ia terus tersimpan di pejabat sekolah tapi manalah mungkin kan? kalau orang ni yang tak mahu tahu,orang lain semuanya nak tahu. mama dan baba sangat-sangatlah nak tahu.

beberapa hari sebelum ni,orang ni bertanya pada adik,baba dan mama,apa target mereka untuk orang ni. adik kata 8A 1B sebab orang ni tak reti geografi. mama dan baba pula cakap 9A. beriya-iya benar mereka berdua.

orang ni pulak yang seram sejuk . kalau mama,baba dan adik target sesuatu yang besar untuk orang ni,kalau orang ni tak dapat macam mana? tidakkah orang ni boleh dikategorikan sebagai penghancur harapan? tertekan sedikit terasa jauh di dalam hati. adoy!! hanya ALLAH yang dapat membantu hambaNYA ini di saat ini.

apa-apa pun semuanya dah berlalu,esok kena hadapi kenyataan. kalau tak dapat maka orang ni punya usaha tidak melayakkan orang ni. jadi berserah je la. doakan yang terbaik untuk orang ni!!

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

2 Responses to Esok...

h4ni3 said...

insyaAllah... dah usaha kan..?
so, tawakkal! =)

Mimi Jazman said...

tawakal.. em.. thnx drhanie.. orang ni dah tawakal,orang sekeliling je la..

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.